Dag 01 – Presentera mig själv

Eftersom att jag var på julbord med jobbet igår kväll så glömde jag totalt bort att skriva. Men vi säger att vi börjar idag i stället. :)
den 28 juli 1987 så var det äntligen dags för mig att få se den stora världen. Jag fick namnet Emma Katarina Persson.
Jag har bott tillsammans med mina föräldrar, detta innebar varannan veckas boende i forsvik och stensele. Fram tills november 2007 då jag flyttade till den stora staden (Umeå) där jag hade kärleken och 3,5år utbildning som väntade på mig. Vi trivs riktigt bra här i stan men efter att ha varit bosatt här ett tag så funderar vi på att flytta hemåt igen eftersom att vi båda härstammar från Storuman trakten.
I de yngre åren så spenderade jag den mesta utav min fritid i stallet tillsammans med mina hästkompisar. under högstadiet så ebbade dock tiden och intresset ut så då blev det mesta dels träning på gymmet samt en väldig massa tid tillsammans med min dåvarande pojkvän och våra vänner. Jag sätter oftast mina vänner och familj i det första rummet. Att ägna tid åt mig själv är något jag väldigt sällan gör, nog för att jag har blivit bättre på det.
Förtillfället håller jag på att skriva mitt examensarbete och är inne på slut tampen, i januari 2011 så kommer jag att vara färdigutbildad förskollärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0