Dag 03 - Mina föräldrar!

Lite sent, men det hände så mycket tråkigt i går så att jag inte orkade skriva något.
Jag har funderat lite granna över vad jag kan säga om mina föräldrar, men efter att jag hade krockat i går och ringde till dem och grät och var i chock så blev det bevisat ännu en gång. Mina föräldrar är dem bästa!


Mamma: Hon heter Anna, är bosatt i en by utanför Storuman som heter Forsvik där hon bor tillsammans med sin man Leif. Jag är så fruktansvärt stolt över min mamma som trots sina motgångar klarar utav att leva ett normalt liv samtidigt som hon har glimten i ögonen.


Pappa: Han heter Stig-Anders (Stigge) och är bosatt i Storuman tillsammans med sin fru Nina och min halv syster Malin. Min Pappa är även han den bästa föräldern man kan tänka sig.
Som föräldrar är dem oslagbara och dem ställer alltid upp vad det än gäller. Jag säger det igen, MINA FÖRÄLDRAR ÄR DEM BÄSTA!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig hjärtat

2010-12-05 @ 11:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0