Dag 07 - Min bästa vän!

Förutom min sambo så har jag två stycken vänner som utmärker sig.
Den ena tänker jag "flytta hem till" (på samma ort iaf.) och det känns helt underbart att vi efter 4½år på olika orter äntligen ska få vara nära varandra igen. Detta är så klart hon som själv döpte sig till den bästa och sötaste på min telefon.
Den andra vännen tänker jag "flytta i från" och det känns hemskt, jag vill egentligen inte lämna hemma. Jag önskar att jag kunde packa ner hela hennes familj i en flyttkartong och ta med dem i flytten. Jag behöver bara tänka på att jag skall flytta i från dem och så börjar tårarna rinna. Vem ska jag nu kunna åka till för att surra utav mig en kväll när allt bara känns jobbigt, och vem skall jag nu kunna be om stöd när det är sjukhus besök osv. Denna vän har alltid ställt upp i den mån hon har kunnat. Allt från sjukhusbesök till en säng när det har behövts. Hon är guld värd och bara för att jag skall flytta 25 mil kommer jag inte att säga upp vänskapen med henne. Jag vet att de gånger jag kommer att åka till stan igen så kommer hon att finnas där. Likväl som jag kommer att finnas för henne de dagar de har vägarna förbi Storuman. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi :) I call you imorgon

2010-12-07 @ 23:16:57
Postat av: sandra

korkat va ordet!

2010-12-08 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0