Dag 11 – Mina syskon

Jag har inge helsyskon, eftersom att jag var enda barnet. Men eftersom att mammas karl hade barn när dem flyttade ihop så fick jag en storebror som var 12år äldre. Eftersom att åldersskillnaden var så stor så var det inte långtid som vi båda bodde under samma tak. Men han har funnits med så länge kan jag minnas, ni andra får säga var ni vill om att vi egentligen inte ens är släkt. Men syskon det är vi.

Senare i livet, snarare 1999 så fick jag en lilla syster och ja hon blev då 12år yngre än mig. Det var nu pappa och hans nya fru som fick barn. För mig räknas även hon som en riktig syster. Idag är hon 11 år och håller förstås på att bli en stor tjej och det märks att vi får mer och mer kontakt.
Jag älskar mina syskon!
Jag älskar mina familjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0