Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan kommer att vara en fruktansvärt hemsk vecka, jag kommer att fälla ett antal tårar.
Denna vecka är inte vilken vecka som helst. Utan det är denna vecka jag kommer att flytta hem till Storuman. De bästa vännerna från Sävar kommer hit på "avskedsmiddag", där ska vi väl hinna med både tårar och leenden. Min fråga är fortfarande hur ska jag kunna berätta för barnen? Bara att visa styrkan som mina nära och kära påstår att jag besitter.
Jag ska även göra en mellan landning hos Bäst Frissan som ska försöka göra något kreativt med mitt hår. Jag gav en liten hint i går, får väl se vad hon säger.  Jag tycker att rött är snyggt. :)
Onsdagen kommer inte bara att vara sorgsen för att jag skall "lämna" mina små troll utan även för att det faktiskt är den 15 dec. Den värsta dagen på året och samma visa varje år.. :/
Sedan till det roliga, jag skall skriva papper på det nya jobbet.. :)
Helgen kommer att bestå utav examensarbete.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0