Dag 17 – Mitt favoritminne

Det finns så mycket att jag vet inte vart jag ska börja! Men i det stora hela så är det 2006 som jag minns mest, det var ett helt underbart år.

De första tre månaderna gick dock åt till att försöka få personer att förstå att jag hade gjort mitt val och att jag ville LEVA MITT liv. Men dessa månade bestod även av en hel del umeå resor, smusslande och pusslande. Men till påsken 2006 så blev det offentligt. Jag hade funnit kärleken, och den kärleken brinner fortfarande.

Så påsken 2006 var väldigt speciell för mig, så blev även sommaren då jag började med att ta studenten plus att vi hittade på en massa roliga och underbara grejer tillsammans med våra vänner P o J.

I slutet utav 2006 så flyttade jag även ner till umeå och det var helt underbart! :)

Jag har en massa minnen jag kan berätta från detta år, men det är så mycket att det blir en hel serie. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0