Det är tillåtet att gråta!

I dag verkar vara en sån här jobbig dag, tårarna rinner nästan hela tiden. Efter så mycket roligt tillsammans så ska vi "sära på oss". Jag pratar förstås om våra älskade vänner.
Än fast det kom väldigt hastigt så är det nu så här, och vi måste ge det en chans. Nästan allt jag packar ned nu har jag på något sätt knutit an till vännerna.
Det som känns värst är att dem skall komma hit på onsdag, det kommer att bli en fruktansvärt jobbig dag med massor av tårar. Och hur skall jag förklara för barnen att det står en massa kartonger över allt och att vi skall flytta så långt bort. Jag älskar verkligen dessa barn som om de vore mina egna och varje gång jag tänker på att vi inte kommer att ses lika ofta så sticker det till i bröstet på mig. Hur skall jag kunna visa mig stark inför dem när det är dags för oss att flytta!?
Men som jag sa till vännen i går, det är tillåtet att gråta...  För tillfället gör jag det flera gånger om dagen...

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill verkli inte! A frågade efter dig i morse, så jag fick stänga in mig på toa en stund! De värsta är inte att jag inte får träffa dig lika ofta för vi kan prata me varann. De värsta är att barnen inte får träffa er. De växer så fort och glömmer så snabbt, lilla A kommer inte ens veta hur mycke du gjort och betyder för oss! Nu gråter jag me så bäst att sluta!

2010-12-11 @ 12:00:36
Postat av: Erika

Dina vänner ska verkligen skratta sig lycklig över att ha en vän som dig! <3

2010-12-11 @ 16:10:06
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0