FlyttKaos!?

Ja flytt kaoset har redan börjat i mitt huvud, jag blir tokig.... Som tur är kommer jag bara att bo i denna lgh i två veckor till + någon strö natt.. Kanske är bäst att börja packa lite smått.
Under mellandagarna kommer jag och Mamma att åka ner för att packa ihop ett släpvagns lass. Hugahuga, ja gruvar redan för hur jag skall få plats med allt det "viktiga".. Sedan lämnar jag resten till karlarna.
Om allt går som det ska så kommer flyttlasset att åka den 22 januari. :)

Jag längtar samtidigt som jag gruvar.
Det jag gruvar för är att säga hejdå till vännerna, nu är det slut med spontanbesök. Redan idag så kan jag komma på mig själv när det faller en tår. Jag är en person som hatar avsked, i en sån här sits har jag aldrig varit förr men jag känner redan nu att det kommer att bli fruktansvärt jobbigt.
Nej, inte tänka mer på det. Vi får ta det som det kommer...
Kanske är det som M säger, att inom två år är vi tillbaks i stan...
Hur som helst kan jag säga att våra vänner är fantastiska och betyder fruktansvärt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0