Mycket med Flytt...

Det är mycket att tänka på när man skall flytta. men nu tror jag att jag har sagt upp det mesta. Tv, bredband, hyra. Har även skrivit ut blanketter från skatteverket som vi måste skicka in om att vi skall ändra adress. Det känns väldigt dumt att skriva sig hemma hos föräldrarna igen, men det ska ju bara vara en månad om allt går som planerat så det ska nog fungera. :)

I kväll kommer Flyttkartongerna hit, så då är det bara att börja packa sånt här viktigt som skall flyttas redan vid jul då min flytt sker. :)
Oh harre gud, hur skall jag hinna allt som skall göras!?

Pratade då med rektorn på förskolan idag och jag ser verkligen fram emot att få börja arbeta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0