Snart ett nytt år...

Och jag bor numera i ett stor flyttkaos och orken är inte den bästa så den där listan jag höll på med få komma lite efter. blir säkert bättre ordning efter nyår då jag får rutin på vardagen! :)
I dag kör vi en sån här!

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig? Riktigt bra! vissa svackor som med allt annat.
Bättre än förra året? Ja, det tror jag!
Har du träffat några nya vänner? Jo det har jag gjort.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? den 29 juli då den efterlängtade prinsen föddes. Ja det finns mycket. Motorveckan ligger jäkligt högt upp på listan och för att inte tala om påsken!
Har du flyttat under år 2010? Jag flyttade hem till Storuman den 16 December. får dock ingen lgh förens februari. Men jag bor i Storuman numera.
Har du hittat en ny låt som du älskar? OJA!!
Isåfall vilken? Många!
Har du druckit alkohol? Joo, det har nog blivit ett glas vin eller två. :)
Har du rökt? Nae, tror inte det. Min astma mår inte så bra av det.
Har du kysst en främling? Nä, jag kysser bara min sambo. :)


KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Underbar!
Har du varit kär? JA, jag är kär.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, min sambo!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, min sambo!
Har du haft sex någon gång under året? Haha, ja!


SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej! Tack och lov för det.
Har någon i din släkt avlidit? Nä, har klarat mig undan de jobbiga. 
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nä, inte det.
Har du varit i slagsmål? Näe, till vilken nytta?

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Tror inte det! :)
Har du skämt ut dig? Självklart! Jag är expert på det!
Har du ljugit för en vän? Tror inte det!
Har du varit ute en hel natt? Ja, det skulle man kunna säga.
Har du blivit tagen av polisen? Nej! Parkeringsböter, men det räknas inte.
har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja, i nästintill varje natt.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Jajjemen!

SKOLAN&FRITIDEN:
Vilken skola går du i? Umeå universitet
Har någon varit elak mot dig i skolan? Nej!
Hatar du någon i din skola? Nää..
Har du gjort något framsteg? Ja, det borde jag väl ha gjort.
Har du haft alla rätt på ett prov? Har nog inte haft någon sals tenta detta år. :)


VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja, det har jag!
Har du förlorat en vän? Hmm... Ja, nae eller halvt.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja, och det är skönt!
Har du gått bakom ryggen på en vän? hmm, nää!
Har du ljugit för en bästavän? Nej! 
Har du haft en relation med en vän? Näääe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0