Ångest...

Som vanligt kommer ångesten krypande när jag är på väg mot storuman, vanligast är att den kommer när vi passerat lycksele men i dag kom den innan jag ens lämnat umeå. Hade det varit så att jag inte skulle köra hem mammas bil så hade jag inte följt med älsk hem.

Vad ska man hitta på i helgen!? Bästa E är inte hemma, den andra vännen jobbar ju jämt så jag lär väl knappt se till honom. Älsk skulle hålla på med bilen så ja honom lär man väl inte heller se till, jag får väl vara på vattenfall och träna, måste försöka plugga litegranna också men det kändes fruktansvärt jobbigt och jag har verkligen INGEN diciplin när jag är hemma.

Nää usch! nu måste jag försöka tänka positivt...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta och slappna av och mys som bara den. Gör det som faller dig in. Njut av en ledig helg! :D Kram

2010-01-30 @ 12:29:31
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0