Dags tripp..

I dag åker Älsk och E till Kramfors(!?) jag vet iaf att det är åt samma håll som övik för jag ska hoppa utav där och umgås med Moster, Kusin och Lillkillen. Hade först tänkt vara hemma men varför ska jag spendera en heldag här hemma själv, utan bil, utan karl och hör å häpna utan Läxa. Så jag bestämde mig för att följa med. :)

Få se hur det blir nästa helg om vi åker hem då, samtidigt som jag inte vill så förstår jag att Älsk vill hem om bara planerna går som planerat. Det är visst duvan cup den helgen så jag blev nästan sugen på att gå ut lördagkväll i Lse, får väl se vad som händer och fötter.

Nej, dags att sätta på ansiktet så att grabbarna inte behöver vänta på mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0