Jag gjorde det...

fast med lite hjälp av mamma... Men på måndag ska det bli ändring på detta...

Innan julen så var jag oftast uppe för 8eller iaf där i kring jag kunde stiga upp och känna mig utvilad och orka med hela dagen. Under julhelgerna så vände jag dygnet ordentligt och sov till halv 11 om dagarna, vaknade oftast med panik eftersom att halva dagen hade gått i spillo. Detta har tyvärr hållit isig ända tills nu trots en vecka med skola och några jobbar dagar. Men igår kväll la jag mig kl 22 och somnade på en gång, hade nog haft svårt att stiga upp om inte mamma hade ringt och väckt mig. Men jag är uppe och i kväll ska jag vara lika duktig och lägga mig kring 22 så att jag tar mig upp i vettig tid i morgon trots att jag är ledig.

I morgon verkar det som om jag ska få mig en dags tur till övik, Älsk och E skulle visst passera där så då får jag hälsa på Kusin och det söta kusinbarnet som jag gått och förälskat mig i. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0