Jobbarhelg!

Alltid lika roligt med jobbar helgerna, denna blev lite utöver det vanliga och ja den har faktiskt inte ens börjat ännu. Skulle börja kl 10 så jag smsa kring 9.30 för att fråga om jag skall ha med mig ngt speciellt, och hur det blir med middag, ska jag ha med mig eller ska jag få gå hem? Det hela resultera i ett sms "va? är det du som jobbar? "
Fick så lov att ringa upp och förklara att det var nytt år och nytt schema, så nu hade hon lurat J att det var hon som skulle jobba. SUCK! men jag och J löste detta och det blev jag som jobbar i helgen, hellre det än nästa helg. Hur som så behövde jag inte börja förens kl 12 idag. Nice, slutar nog så där kring 19 också. ;)

Nej, dags att vila en timme på soffan innan det är dags att stiga upp igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0