Då var den på plats!!!

Nu var tatueringen äntligen på plats, det kändes ungefär som jag minns det sedan förra gången. :) Men något jag inte kan förstå är att när man går ut från tatueringsstudion väldigt nöjd över det ny gaddade på armen så känner jag genast att jag håller på att läängta ihjäl mig till nästa gång. Jag trodde att behovet skulle stillas för en stund men tydligen inte. Så Nej, det är inte långt bort tills nästa tatuering. Det får nog bli efter sommaren, då ska jag banne mig ta med mig vännen för jag såg på henne idag att hon blev riktigt sugen. :)

Här har ni då iaf en bild på tatueringen, det står "Never give up" detta är något som jag känner passar alldeles utmärkt eftersom att jag har gått igenom en hel del svårigheter med bland annat cystor, äggstockar, halsmandlar och genomgått 3 operationer på mindre än två år samtidigt som jag mått riktigt dåligt över allt detta har jag kämpat mig igenom en universitetsutbildning som jag alldeles strax är klar med. :) Jag kan inte säga annat än att jag är STOLT över mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0