Dåliga jag!

Usch så dålig jag är på att uppdatera, har en massa bilder jag vill lägga upp här men det får nog vänta tills jag kommer hem till umeå igen.

Storumandagarna var iaf hur grymt som helst, jag njuter fortfarande. Synd bara att det är ett år till nästa gång. Men vi får väl nöjja oss med att det är Swamp soccer i helgen och snart är det ju även dags för MOTORVECKAN!!!

I söndags när vi åkte tillbaks mot stan kändes det dumt, ska jag inte hinna vara hemma något i storuman under min ledighet!? Så jag beslutade mig att åka hem till mamma på onsdag(igår). Så nu blir jag kvar i storuman tills den 15 juli. Skön....T Speciellt då bästa vännen också befinner sig på hemmaplan.

I går när jag passerade lycksele så fick vi för oss att åka på badparken och plocka fram barnet inom oss, sagt och gjort vi var nog båda två helt slut på när vi la oss i går kväll. :)

Eftersom att solen svek mig i dag så tänkte jag krypa ner på soffan en stund i väntan på att mamma skall komma tillbaks. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0