En anorlunda tisdag!

Ja denna dagen började inte riktigt som planerat, för det första sov jag på tooook för länge och det blev en stressig start på dagen. Jag prioriterade det viktigaste, kläder, tänder och frukost sedan åkte jag på jobbet kände att kroppen inte var som den skulle. Jag kallsvettades, var yr och kände mig svimmfärdig. Jag kämpade mig igenom jobbet men eftersom att jag jobbar hos en underbar människa som verkligen bryr sig om oss anställda så fick jag göra göra klart allt och gå hem kl 14.

Väl fem över två så la jag mig i sängen, somnade på en gång vaknade just efter femtiden utav att magen var hungrig. Jag kallsvettas fortfarande, känner mig yr så fort jag sitter upp. Förstår inte riktigt vad det beror på, men förhoppningsvis ska det gå över snart. För så här orkar jag inte ha det, jag hade ju tänkt ta mig för å baka bullar någon dag, städa lite granna och sånt där andra tråkiga måsten.

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan under filten och mysa till det utan att försöka sova eftersom att jag måste ju kunna sova i natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0