HoppasHoppasHoppas....

Det ser ut som att karln tänker börja bege sig hemåt i morgon, jag lääängtar sååå... Har varit ensam nu i en vecka och det är väldans långtråkigt, även om jag inte mått så bra men ingen att prata med och ingen att kramas med. Men kommer han i morgon så tänker jag inte släppa taget om honom förens små trollen kommer på lördag och det är dags för bus. :)

I morgon lät det iaf som att jag skulle få fikagäster, trevligt att surra med någon. Dessa två fikagäster är även rätt självgående så det gör inget att det snurrar till uppe i huvudet ibland eller att jag kallsvettas som ett tok.

Nej, nu ska jag försöka sova trots all den sömn jag fått i kväll! Men först go natt samtalet med Älsk. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0