LoveLoveLove...

Älsk försökte lura mig i morse, men se den gubben gick inte. Han har då beställt middag iaf så han verkar då ska komma ner och det är något som jag verkligen tycker om!

I natt hade jag en sån där fantastisk dröm som jag inte ville vakna upp ur, allt var så där underbart, så där som bara en dröm kan vara. ;) Jag skulle inte ha något emot att drömma denna dröm varje natt. :)

Dagen började med att jag fick min klänning som jag beställt, den satt som ett smäck och jag blev riktigt glad. :) Nu var det bara en passande BH som passar ryggen på klänningen, så i morgon bär det utav på jakt. Hann även med att handla lite och fika lite frukost innan det blev en låång och välbehövd dusch. Nu ligger jag på soffan och ser unga mödrar ibrist på annat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0