Väntan & Längtan...

Livet består av rätt mycket väntan och längtan, i veckan så väntar och längtar jag efter bebisen som skall titta ut denna vecka. Jag vet att det är ett snitt planerat och att det är sagt att innan fredag kommer h*n att ha tittat ut i den stora världen. Jag är nästan 100% på att det är en liten flicka, men det är sånt som jag får vänta på för att få bekfräftat.

Jag längtar även efter helgen, det är motorveckan och det känns sjukt konstigt att vi inte är på plats redan. Men älsk har skolan och det är inget han kan styra över. Så vi får åka till lycksele på torsdag i stället, men vi ska nog överleva ändå, det är ju helgen som är den bästa. :)

Nu ska jag sätta igång att göra dagens syslor så att jag vågar släppa in gästerna med gott samvete, ska ta hand om tvättberget, renbädda sängen och städa toan. Sedan blir det nog en sväng med snabeldraken i köket för jag tror bestämt att lilla A har lämnat kvar halva sin majs på golvet. :)

One day left.... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0