Vattenmelon...

Nu var vardagen tillbaks för oss båda, och jag kan berätta att det var mycket lättare att stiga upp när älsk också var tvungen att stiga upp. När han åkte iväg på skolan låg jag var i sängen för att dra mig en stund, sedan steg jag upp för att fika och göra mig iordning inför dagens jobb. Jag ska åka om ca 45 minuter så nu sitter jag här och äter vattenmelon i väntan på att tiden skall gå. Fast jag tror bestämt att jag ska göra mig klar och åka på apoteket för att inhandla compeed munsårsplåster, har hört att dem ska fungera men har dock aldrig testat dem själv så det är väl på tiden då.  Vill inte se ut som ett missfoster i helgen ju. :)

I dag ska jag ringa ett roligt samtal... Och jag hoppas att planerna går i lås, precis så där perfekt som jag drömmer om. :)

Nej, dags att sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0