Ajajaj det bultar och det bankar!!

Usch vad det bultar, spränger och värker i mina små öron! I går var det så olidligt att tårarna bara rann det gick inte att stoppa, nu är det lite lugnare eftersom jag bara kännde att jag behövde stiga upp och sitta en stund. I går när det värsta hade lagt sig så ringde jag 1177 för att höra om detta verkligen var normalt, jag menar jag har varit öronbarn hela mitt liv och jag måste medge att jag är riktigt tålig när det gäller öronen men detta är det värsta jag har varit med om. Hon berättade då något som ingen annan berättat för mig och det är att när jag ligger ner så sväller allt igen och det är därför jag får så fruktansvärt ont. Så nu har jag flera kuddar i sängen och det är verkligen oskönt men det verkar hjälpa iaf. :)

Vaknade för en halvtimme sedan trodde att jag skulle måsta åka in och få hjälp men genast när jag satte mig upp blev det bättre så jag tänkte att jag sitter väl en stund då. Nu ska jag ta en alvedon och sedan krypa i säng med mina älsklingspojkar som ligger kvar i sängen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0