Balkong fix!

I går blev balkongen fixad med blommor, pallar och lite småplock. :)


Var tvungen att köpa en pall eftersom jag satt mig i den sitsen att jag har för mycket blommor och krukor som inte få plats. Som tur är bor vi på bottenplan och kan bära ut blommor de dagar man vill ha större utrymme. :)







Diezel fick sig en bädd som han kan ha när han hälsar på hos oss, det börjar vara rätt ofta så det var lika bra att investera. :)


Mina tavlor kom även de på plats, inte riktigt nöjd med placeringen men som svärmor sa. Känn efter ordentligt innan du ändrar. :)



Not to myself; Emma, du är sjukskriven och behöver all vila du kan få! Nu blir det en promenad med hunden sedan frukost på balkongen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0