Dator rensning

Sitter och försöker rensa datorn lite, för i kväll ska den förhoppningsvis åka till Ante där den ska få bli ompysslad en aning. Jag hoppas på att den ska komma hem och känna sig utvilad och mycket piggare. Det ska fixa och donas bort med vista och in med Windows 7. Nu vågar man göra sånt för nu är allt på skolan inlämnat och jag behöver inte ha datorn varje dag. Skulle gärna ha den fungerande när jag åker in på sjukhuset så blir det lång väntan kan jag alltid döda lite tid med någon film.

I går blev det inte många knop gjorda, jag låg på soffan och läste och vips var klockan två så då kom N o A som behövde låna tvättstugan eftersom att deras tvättmaskin varit död i två veckor. I dag är det min tur att spendera dagen i tvättstugan men det ska nog gå rätt fort, hade inte allt för mycket tvätt men jag vill ha det mesta borttvättat innan jag ska opereras och sedan åker jag ju hem till mamma och det är så jobbigt att dra med sig smuts tvätt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0