Kvällen

Kvällen har varit fruktansvärt lugn, jag har suttit hemma medans karln har vart i sävar. Jag känner mig näst intill frisk nu det är bara i vissa tonlägen rösten skär. Hostan är näst intill obefintlig och värken i kroppen är som bortblåst. Detta kanske beror på att jag knaprat alvedon och halstabletter hela kvällen. Min plan är att göra det i morgon också. Jag vill verkligen bli frisk och kunna få denna operation bortstökad så att jag slipper tänka på den längre.

I morgon är jag ledig, skall träffa läkaren mellan 8.15-12.00 varför har de avsett en sådan låång tid åt mig? jag ska ju bara dit som tvärast, lämna lite blod så de få kolla mina värden samt få information inför operationen. Men det finns säkert någon anledning till detta också.  

Fotoalbumet från 2008 är nu helt klart, nu måste jag bara köpa ett nytt album så att jag kan sortera in korten från 2009 innan jag städat bort dem och glömt det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0