Nervös!!!

Som alltid innan en operation så börjar nerverna spöka! I dag får jag försöka att inte sitta stilla eftersom att jag är rädd att tankarna kan komma ikapp mig. Jag vet egentligen inte vad jag är nervös för eftersom att jag själv är väldigt positiv och tror att detta kommer att gå bra. Kanske är det så att jag är mest nervös för smärtan som skall komma efteråt!?

I dag blir det iaf bara lättspydd mat eftersom att jag har en tendens att kräkas på uppvaket! Nyponsoppa, gröt och fil står på dagens meny. Undra om jag får i mig näring från hela kostcirkeln på detta sätt!?

Nej, Jag skulle ju inte sitta stilla bäst att fortsätta med dagens göra!

Kommentarer
Postat av: Dicey

Lycka till gumman! tänk va skönt när det är gjort :) kram kram

2010-06-13 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0