Oförkämmt pigg!?

Jag tror faktiskt att jag är det!

De som jag hört tagit bort halsmandlarna verka ha haft en värre operation är jag. De har inte kunnat äta på en vecka, knappt fått i sig medicinen och haft allmänt ont. Visst det känns när jag sväljer men inte värre än att jag kunnat äta. Bröd, kräm, fil, köttbullar, tonfisksallad osv. Det har bra prcis gått ett dygn sedan jag kom upp på avdelningen igår.

Nu håller pappa på med släpvagnen, jag ligger och vilar i väntan på att tvätten skall torka. Sedan blir det en sväng på stan innan det är dags att äta middag, packa ut i bilen och sedan bege sig mot storuman. Ringde till mamma i morse och beställde flytande mat men börjar nog ångra mig, gjorde ett försök där ja sa att läkarna ordinerat oxfilee i två veckor men då fnös bara mamma, undra varför?. . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0