One week left!

I går skrev jag om att jag tyckte att jag jobbat väldigt mycket helger den senaste tiden, det börjar kännas i kroppen. I går var jag helt slut på men detta beror nog även på att jag är förkyld och hostar som bara den. Jag slängde i väg ett sms och frågade om någon ville ta min söndag nästa helg och jag fick bort den tack och lov! 

I morgon är det bara en vecka kvar till operation, jag hoppas och ber att min hosta ska hinna ge sig innan så att operationen verkligen blir av. Jag är faktiskt inte lika orolig för sövningen denna gång, men det som oroar mig mest är att jag brukar kräkas när jag vaknar och det känndes det som att jag vill slippa denna gång då dem har varit i halsen och grejat. Pappa ska iaf komma ner och vara med mig både före och efter operationen, villkoret för att jag ska få åka hem samma dag är att någon kan vara med mig de första 24 timmarna plus att jag måste ta mig hem och tillbaka i fall att något händer och eftersom att Erik nyss har börjat skolan, vill han inte börja med att ta ledigt i 2 dagar, vilket jag förstår. Sedan slipper han även undan sjukhuset eftersom att jag vet att han tycker att det är obehagligt med sjukhus. Jag vet att han kommer att finnas för mig ändå och det är det som känns som huvudsaken! Jag är fruktansvärt glad över att pappa ska komma hit, är inte ofta han hälsar på här och det är inte ofta jag och pappa får lite egen tid, Bland annat därför jag tog ledigt söndagen så att vi kan hitta på något när han kommer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0