Pain!

Vilken underbardröm jag haft i natt, ville verkligen inte vakna men så klart så vaknade jag av smärtan kl 7 (som alla andra nätter). Jag känner faktiskt att det går mot ljusare tider med värken, den är inte lika vanlig på dagen men hallå jag vill kunna sova på natten så varför kan det inte göra ont på dagen och smärtfri på natten.

Gårkvällen, efter lite tjat från diverse folk så hamnade jag i storuman på "peggens krog" där det satt en massa fyllisar och jag kände genast att detta inte var ett ställe som passade mig så jag åkte upp Till E o P där det blev en film och massa surr, precis som förr.

Nej, nu ska jag försöka gå och lägga mig igen. Har tagit mina piller och dem har börjat verka så förhoppningsvis får jag sova en liten stund till. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0