Rutiner!

Det är rätt skönt nu när E har påbörjat sin utbildning, vi har börjat få in riktigt bra rutiner. Vi kan till och med göra saker tillsammans utan att gnälla på varandra, rätt skönt att inte vara uppe i varandra hela dagarna. Skönt att slippa smyga, ta hänsyn till att han varit uppe halva natten och sover halva dagen. Nu hinner vi oftast ligga och surra en stund innan han ska stiga upp, sedan när han är redo att åka stiger jag oftast upp och herrejisses vad jag hinner med saker. I dag hade jag däremot bara tänkt skriva klart skolarbetet så att jag med gott samvete kan gå på jobbet i morgon.

Måste försöka hinna på biblioteket också så att jag har något att läsa under lovet. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Det låter som ni har fått till det riktigt bra :)rutiner är alltid bra. Här i Lse är det rätt bra men lite fattigt bara :/ kram på dig!

2010-06-01 @ 11:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0