Sommarlov!!!

Ja nu var sommarlovet här, men jag blir så sur för varje år när man står med öppna armar och väntar på att ta emot sommarlovet så är det alltid lika dåligt väder. Nu skiner iof solen, men för två minuter sedan stod regnet som spön i backen (egentligen på mina nyputsade fönster men det försöker jag glömma!). Jag och Carro ska iaf fira början på vårat sista sommarlov med att gå på bio (SATC 2) tillsammans med varsin påse från hemmakväll.. :) Mums!

Har iaf gjort klart alla uppgifter och lämnat in dem, fått tillbaks allt utom den sista uppgiften är den bara godkänd så är denna kursen ett minne blott och efter lite sommarlovsvila så hälsar jag nästa termin (den allra sista) välkommen! Tänka sig, det har gått 3år sedan jag började studera. Då gruvad jag för att jag inte skulle klara det, men nu sitter jag här med bara en termin kvar och blickar tillbaks på dessa tre år som jag tagit mig igenom trots väldigt jobbiga motgångar. Jag kan inte säga annat än att jag är FRUKTANSVÄRT STOLT över MIG SJÄLV!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0