Sovmorgon!?

Ja jag som skulle ha sovmorgon i morse, och det fick jag sov en hel kvart längre än jag brukar göra. Kvart i 7 slog jag upp mina blå och började genast hosta som ett tok så inte kunde jag somna om heller. Jag plockade upp boken och fördrev lite tid medans jag väntade på att älsk skulle vakna så att jag hade någon att prata med. Hann ungefär se honom i 20 minuter innan han åkte på skolan, försökte läsa lite till men det gick inte så bra hostade som bara den så det var bara att stiga upp. Nu sitter jag och väntar på att dem på vårdcentralen ska ringa upp så jag får höra om jag kan få nå hostmedicin.

I dag är den stor planen FIKA hos vännen i sävar, ska hjälpa henne att slå ihjäl lite tid. Samt att jag hörde ryktas om att min bokhylla hade kommit, perfekt fredagsnöje i kväll. Karln min kommer att fly fältet när han kommer hem och ser en möbel från ikea. :)

Kanske dags att klä sig, hur fasen klär man sig för att inte frysa i dag? Känner jag mig jälv lär jag spendera dagen på studsmattan med småtrollen och då vill jag ju inte börja svettas så nu måste jag nog riva ut garderoben. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0