Studenten!

Tänka sig, hela 4år sedan man tog studenten känns som om det vore i går. :) Måste nog säga det att 2006 var den bästa sommaren ever! det var den sommaren jag tog studenten, det var den första sommaren med Erik, det var den sommaren jag lärde känna fröken Ivarsson, det var den sommaren vi var på husvagnssemester med de bästa, det var den sommaren vi hade "spark"fest i forsvik.  Det var alltså den bästa sommaren... :)

I går kväll när vi lagt oss så hörde vi att det blev ett jäkla liv utanför fönstret och mycket riktigt det var ett gäng glada studenter som sjöng för fulla muggar. Jag kunde inte annat än att börja le för visst var väl studenten något helt underbart?. :)

Kommentarer
Postat av: Dicey

Jaa 2006 va ett riktigt bra år!! ;) vilka minnen! :) hihi

2010-06-11 @ 16:12:57
Postat av: Sandra

Ja gisses, de är 7 år sen jag tog studenten!

Nog jäklar har de hänt grejer!

2010-06-11 @ 16:22:25
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0