Tatueringsdags!

Ja nu är det äntligen dags att göra en till tatuering, den 15 juli så skall jag äntligen få sätta mig ner i tatueringsstolen igen. :)

Denna gången blir det en text på vänstra underarmen, vad det skall stå får ni se. Men efter alla operationer, rättegång och allt annat jag gått igenom de senaste åren så speglar detta mig riktigt bra, för samtidigt under dessa omständigheter så har jag genfört 3år på universitetet och sitter snart med en förskollärarexamen i bakfickan. :) Att jag klarat utav detta beror helt klart på min underbara sambo, familj och vänner. :)

Bilder från midsommarhelgen kommer upp inom kort...

Kommentarer
Postat av: Erika

Tänk att du snart är klar.. Du är en stjärna och så stark som tagit dig igenom alla tuffa tider <3

2010-07-01 @ 10:48:00
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Anonym

och pga dig själv :)

2010-07-01 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0