Tidsbrist....

I helgen var det midsommar jag åkte till lycksele på torsdag eftermiddag där jag först var hos S och surrade bort lite tid tills mamma skulle komma fram. Fredagen så blev det någon öl och surr, vännerna från storuman var och hälsade på även det. Det hela slutade med att de lämnade en stackars själ hos oss som vi fick lov att bädda ut åt. :)
Lördagen blev det en dusch för två, eftersom att jag tidigare sagt att jag och E inte spenderade midsommaren tillsammans så funderar ni säkert vem det var och jag kan iaf säga att det var ett kvinnligtsällskap. efter middagen och surret så åkte jag och två tappra själar på knuten för att möta upp ännu mera storumanfolk, efterfest på vingelvägen med massa blandat folk. Hann även med att shaka loss till Fix me tillsammans med vännen. :)

Söndagen bestod mest i bakis surr med pojkarna eftersom att vännen övergav mig. :) Väl hemma efter helgen gjorde jag middag och lunchlådor till både jag och älsk, när han väl kom innan för dörren så hittade han mig sovandes på soffan.

Måndag & Tisdag har jag arbetat 8-20 det blir inte mycket tid tillövers här hemma, så hemmet har nästan förfallit så idag har jag tagit tag i diskberget, tvättberget, strykberget och även inhandlat massa gosaker inför helgen. :)

I morgon blir det jobb och så fort jag slutar så ska jag bara sätta mig i bilen och bege mig till storuman så det är väl bäst att packa allt i kväll så att älsk inte behöver packa det sista för frågan är ju då om jag verkligen skulle få med mig allting som behövs.

I helgen är det den bästa helgen på hela året, dvs. STORUMANDAGARNA! med tanke på vad som hände förra året så har jag varit lite avvaktande mot denna helg, men jag har insett att jag ska inte ödsla tid på detta utan jag ska hålla huvudet högt och visa att jag är stark. :)

Nej, tillbaks till tvättstugan och göra någon nytta. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0