Vad är helg?

En lördag morgon klockan är bara 9, jag har hunnit duscha, peelat kroppen, smort in mig med den bästa lotionen ever, hunnit sminka mig, fixat håret och måla naglarna. Ändå en timme kvar tills jag börjar jobba. Detta är inte likt mig, kan det bero på de underbara rutinerna vi fått in. Ska åka iväg och hämta ut mitt paket från ellos och förhoppningsvis hinna pröva kläderna också.

Medans jag åt frukost så räknade jag lite i almenackan, när jag jobbat denna helg och nästa helg så har jag jobbat 5 utav de 7 senaste helgerna, varav de sista helgerna 3 på rad.... Jag är måttligt less på att inte kunna planera in något på helgerna... :/ Men efter nästa helg är jag ju sjukskriven i två veckor så då får jag ju vara ledig två helger. Men vad är det som säger att jag får vara ledig helgerna efter det, men så här går det när man är för snäll och ska försöka lösa allt. Men nu får det vara nog! Jag orkar faktiskt inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0