Ångrar mig!

Usch vad jag ångrar mig idag, varför sprang jag inte igår!? Men nu är det försent, jag få ge mig ut på en runda i eftermiddag i stället. Men jag och S lovade varandra att nästa år ska vi stå längst fram och springa, målet för nästa sommar är: Blodomloppets 1mil, längstfram på vårruset 5km samt tjejmilen i stockholm.. Så det är väl bara att sätta igång med träningen då, S påstår att nästa år kommer det inte att vara en bebismage som är ivägen så då jäklar. Jag har nu chansen att tjuvstarta träningen innan henne, men hon ska ju faktiskt vara mammaledig och hinna med en massa barnvagnspromenader så jag anser att jag har rätt till lite tjuvstart. :)

hej träning och ett sunt liv!
Hejdå lathet och alla onyttigheter... (hur lätt kommer det att vara nu när det är sommar, men om jag håller mig till nötter istället för godis så kan jag nog unna mig en öl eller två i sommar.. )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja är när jag väl börjar så har jag ju lite svårt att hejda mig själv så då blir de hårdträning! Undrar om jag är lite för optimistisk när jag säger september, men jag klarar mig nog på 5 månader. Efter nyår-maj!

2010-05-27 @ 15:21:30
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, optimist!? sån är vi väl alla!? ;P Haha...

2010-05-28 @ 10:00:05
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0