Kulturnatta!

I går var det kulturnatta i stan, det vill säga att det var nå fruktansvärt med folk ute på stan.

På förmiddagen kom S o M med barnen och när lilltjoppa sovit lunch så begav vi oss på stan, jag, E, S,N och Barnen, roligt att göra något annat än att bara sitta inne. Vid middagstid åkte vi hem till oss där vi grillade och åt lite hallonpaj. När alla hade åkt hem så var jag i valet och kvalet om jag skulle följa med grabbarna ut eller inte. Men efter lite övertalning så följde jag med och det var hur roligt som helst, träffade många kända ansikten.

När allstar stängde hade jag tänkt cykla hem men Lundsten och Anthony skulle på max så jag följde med men sedan fick det faktiskt vara bra för min del. :)

Jag och Hanna på Allstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0