Mat!

Förtillfället sitter jag och försöker få i mig lite frukost, yoghurt med solroskärnor och linfrön samt en halva pumpa bröd med ost. Mums! Eftersom jag blev utan lunchlåda idag så fick jag snabbt hacka upp lite sallad och jag ska även packa med tonfisken.. Mums! Eftersom vi hade tänkt göra sallad till middag också så kändes det lite dumt, men sallad är gott och nyttigt så why not. I kväll blir det dock kycklingsallad med bulgur och bacon! MUMS!!!! Det bästa med att äta sallad så här års är att det finns mkt goda grönsaker typ färska morötter och rädisor.. ;) Känns som om jag inte kan tänka på något annat än mat! :)

I kväll är det vårruset, ska jag ta min tid från i fjol det är frågan...!? I år får jag springa själv (om jag nu ska springa) Sandra ha en liten i magen att tänka på så frågan är om jag ska kunna springa hela vägen utan moraliskt stöd. Men det är ju alltid värt att försöka, det värsta som kan hända är väl att jag kan dö...! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0