1.a advent

I går var det som ni säkert vet, första advent. Efter en underbar helg tillsammans med nära och kära så spenderade vi kvällen hemma där vi passade på att baka två sorters kakor och när allt var klart så låg vi på soffan hela kvällen och myste tillsammans framför Ensam mamma, vem kan slå Filip och Fredrik samt lite beck.
Jag gjorde iof en tidig kväll tillsammans med min bok. Trots denna tidiga kväll så var morgon riktigt hemsk.
Jag har i alla fall hunnit med att göra någon nytta på förmiddagen. Skickat några viktiga mail, plockat undan lite samt göra mig i ordning eftersom att det är dags att bege sig på förskolan för att göra den sista intervjun inför examensarbetet. :)
Nej, kanske dags att klä på sig så jag inte behöver frysa när jag skall traska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0