...

Vad gjorde jag utan den bästa hårfrissan ever? Hon ringer till och med upp för att säga att om du ska ha en tid innan jul måste du boka NU! så jag bokade en färgning den 16dec. Kanske inte det bästa med tanke på ekonomin, men det är billigt och jag ska ändå till Storuman på "jullov" den dagen so why not? Lite snygg måste man väl få känna sig innan julen.
Denna helg blev inte riktigt som planerat. Jag fick ett erbjudande som jag bara inte kan/vill tacka nej till... Men det var min  jobbar helg och jag skulle behöva komma lös kl 11 från jobbet men det ser ut som att jag sitter fast där till kl 13.. :/ Ska klura på detta och hoppas på att det löser sig eftersom att detta är något jag verkligen VILL...
Jag känner mig för övrigt väldigt liten och hjälplös, men jag försöker tänka positivt men det är inte alltid så lätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0