Shit...

Nu börjar jag känna på hur det fungerar att vara vuxen, shit. Ibland kan det vara så lätt att falla tillbaks i åldern och be någon annan göra saker och ting åt oss. Men idag vill jag verkligen klara mig själv.
Jag gruvar redan nu för hur januari och februari månad kommer att se ut, kommer jag att ha något jobb? Kommer jag att bo kvar i stan? kommer jag att följa mitt hjärta och flytta till Storuman? Hur ser det ut för E? Har han något jobb efter skolan? Vart kommer vi att bo?
Är det värt en chansning att säga upp lägenheten och sedan hoppas och be om ett jobb i Storuman? eller ska vi ha kvar lägenheten och sedan kanske åka på tre månaders dubbelhyra!? (Vi båda är studenter och där med fattiglappar...) Hur ska vi göra!? Jag skulle helst utav allt vilja veta NU om jag har något jobb eller inte.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag håller verkligen tummarna att det löser sig för er och hoppas hoppas hoppas att det blir som ni vill ha det :)

2010-11-23 @ 10:19:36
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var med i dagens blogg :)

2010-11-23 @ 10:31:08
URL: http://rebeccaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0