Test...

I dag så gjorde jag och C ett test och när jg läste upp resultatet blev jag lite rädd, för typ allt stämde på mig.. Rätta mig om jag har fel...

Du är organiserad, målmedveten och effektiv. Du vet vad du vill och ser till att nå dina mål. Du är snäll, charmig, inspirerande och skarpsynt. Dessutom är du stark och brinner till 100% för det du gör. När du får en idé måste du bara genomföra den.

Du blir lätt irriterad och kritisk. Du vill absolut inte vänta. Du kan bli svartsjuk och stridslysten och ställer lätt förhöga krav på dig själv. Detta kan leda till problem som magsår och magkatarr, samt eksem och irriterad hud.

Du bör tänka på att ta det lugnt emellanåt och sova dina åtta timmar per natt. Du bör också sänka kraven på dig själv och din omgivning.

Allt som är fetmarkerat Tycker jag stämmer in allt för väl...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det satt lika bra som handen i handsken

2010-11-09 @ 13:36:23
Postat av: Sandra

va gjorde du för test, de där lät intressant

2010-11-09 @ 15:08:12
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0