Hes och Hosta!

Men nu är det faktiskt så att jag känner mig lite bättre, så i morgon blir det att bege sig på förskolan igen. Längtar faktiskt för det är inte så roligt att ligga hemma helt själv. :/
Har haft en underbar marknadshelg som påbörjades redan på torsdagskvällen med spa och sedan ett snabb besök hos några vänner för att spana in lägenheten. Fredagen och lördagen blev mest att gå något varv på marknaden för att sedan göra sig i ordning och bege sig ut på hottan. Sena nätter och bakis dagar, precis så som marknaden ska vara.
Men helgens bästa var så klart när vännen skickade mig ett sms med en förklaring på en viss sorts pojkar. HAHA! har varit tvungen att läsa sms.et flera gånger och jag skrattar lika mycket varje gång. :)
Nej, nu ska jag släcka lampan och försöka sova en stund. Måste sova och dricka mycket te så jag orkar gå tillbaks i morgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0