Jo ja tackar!

Nu försvann ungefär de sista pengarna från kontot... I morse fick jag nog utav hostan och ringde på VC, de tyckte att jag skulle komma dit på en gång. Så det var bara att pallra sig upp ur sängen och bege sig. Väl där så inser jag arr mitt frikort har slutat gälla, så det blev 100kr för besöktet, inte så farligt men ändå. Men efter att dem tagit prover och skrivit ut mediciner så var jag uppe i 1211kr...... Var betydligt mer än vad min börs tillät, men jag måste ju tydligen börja med astma medicinen igen. Det värsta var väl att dessa 1200kr bara täcker upp tre månader, så nu är det bara att börja stoppa in pengarna i madrassen så jag har råd att lösa ut mer medicin i december, så där lämpligt till jul och allt. För hoppningsvis kanske jag klarar mig till efter jul, men hur roligt är det att lägga julklappspengarna på mediciner... :/ Aja, nog gnällt om detta..
I dag är jag bitter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0