Like a Dream!

Jag har haft lite konstiga drömmar de senaste nätterna, i går morse vaknade jag och var äcklad. I morse var jag stolt! Båda dessa drömmar kan jag på ett eller annat sätt knyta an till vad som hänt de senaste veckorna.
Det var en kväll för ca två veckor sedan som jag och S satt och pratade kring dopet utav deras son, hon sa något i stil med att "du kanske ska hålla tal". Jag avböjde genast med att berätta om att jag har väldigt lätt för att svimma. I början av veckan fick vi inbjudningskortet till dopet. I natt så "var jag på dopet", som var ett väldigt fint dop. Och mitt under fikat så ställer jag mig upp och håller ett tal som var så där perfekt som det bara kan vara i drömmar (minns tyvärr inte talet...) så när jag vaknade var jag mäkta stolt över mig själv, att jag faktiskt hade fixat det! Det är så roligt när man kan knyta an drömmarna till verkligheten. :)
Nu ska jag fixa håret så jag kan åka ut till vännerna i kväll, för läkaren sa att jag inte smittade. Ska bli skönt att träffa lite folk efter att ha varit helt isolerad i några dagar. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så därför läser du dikten jag hittat! :-)

2010-10-06 @ 15:28:03
URL: http://smsa-smsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0