07.18

Ja det var den tiden min mobil ringde, jag hann tänka tanken om "vad är det för pucko som ringer den här tiden på morgonen..." Men när jag tittade på telefonen så var det ju L som ringde för att fråga något om min dator, efter detta så var det inte lätt att somna om så jag tog fram min bok och började läsa. Ungefär 70sidor senare insåg jag att klockan var ju faktiskt så mycket att sambon skulle upp så då blev det en jäkla fart här hemma. Nu har jag fikat och dolat på med skolarbetet, hunnit cykla en sväng på expo och har även hunnit med en heldel annat. Känns mer som att klockan borde vara 2 men den är visst inte mer än 11.
Nu ska jag avsluta mitt skolarbete och sedan ska jag försöka guida J så han hamnar på rätt adress, typ kräkvägen. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0