Dagen

Livet rullar på som vanligt, skolarbete i mängder, träning och hushållssysslor. Ska bli skönt att åka till lycksele i morgon för att sätta lite färg på tillvaron (håret alltså). Ska få umgås med M och sova med den Bästa!
I går kväll surrade jag med hon den bästa, eller ja inte bar i går kväll utan de flesta kvällarna. Men i går så pratade vi om val av hårfärg och jag tror att det kommer att bli både brunt och kopparfärg. Men sedan beslutade jag mig för att klippa lugg men dock efter marknaden. så vi måste tänka på det nu när vi ska lägga in effekter i håret. Hmm... klura klura...
Steg upp 06.20 i morse och begav mig på gymmet (body pump), hade även tänkt försöka ta mig dit i kväll också (afropowerdance). Det verkligen pissväder ute så efter gymmet tappade jag lusten för att göra något, men jag måste ta tag i plugget.
Nej nu ska jag ta fram kycklingen så den hinner töa innan middagen. I dag blir det kyckling och grönsaksspett grillade i ugnen och en vitlökssås på det. :) MUMS!!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag brukar tina kycklingen inte töa :P

2010-09-15 @ 16:02:16
URL: http://emeliealvebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0