Halvlek!?

Ja nu är halva arbetsveckan gjord, har redan kommit in i rutinerna för praktiken. Då menar jag inte deras rutiner, eller jo är nästan inne i dem också men jag tänkte mer på mina rutiner kring läggning och väckning. Jag somnar kring 22.30 och vaknar kring 6.30. Perfekt verkar min kropp tycka. :) I morgon och fredag har förskolan stängt pga. planeringsdagar, jag ska självklart vara med på planeringsdagarna. Men min LLU (handledare) sa i dag att vi fick se om jag behövde vara med hela dagen. Men i morgon blir det Lunch på stan tillsammans med de andra pedagogerna. :)
Kvällen resulterade i ett body pump pass, ökade lite vikter så hej träningsvärk! Sedan mysa ner i soffan för att se superstars, går ju faktiskt riktigt bra för storumans kommun.  Nu har jag diskat undan och funderar på att göra en tidig kväll tillsammans med spikmattan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0