Ilska och Lycka!!

I går kväll så fick vi ett mail från våran lärare där deadlinen var framskjuten till måndag morgon, det känndes underbart. Nu fick jag tid till att reflektera över det jag läst och inte bara stress läsa för att hinna plocka ut en massa frågor. Nu kan jag göra det i min takt, även om det betyder att jag kommer att läsa i helgen men det gör ingenting huvudsaken jag känner att jag är väl förberedd på måndag och att jag känner att jag har någon förståelse för det jag läst.

Nu på morgonen har jag fått mitt humör testat utav denna dator ännu en gång. Jag blir så arg att jag kokar, jag laddar ner en fil och sedan ska jag maila denna till E som skall skriva ut den men det går inte för då står det att filen är tom. Nu fungerar den inte att öppna heller. :/ Jag måste nog ge upp nu innan datorn åker ut genom fönstret. Mitt morgon humör är inte det bästa och så har det alltid varit. Men jag kämpar emot min ilska men idag kunde jag inte behärska mig och som vanligt så ringer jag till E och gnäller och skäller trots att det inte är hans fel. Men jag måste ju få ventilera mig. 

Nu skriker magen efter frukost. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0